Na zdrowie

Albowiem gotowanie ujmuje sporo składników odżywczych i witamin z produktów spożywczych, nieuchronnie zaczynasz odżywiać swoje ciało tym, czego potrzebuje, jak rezygnujesz z gotowania jedzenia i zaczynasz spożywać żywność surową.


https://antall.com.pl/blog/2021/11/10/co-jesc-aby-byc-w-dobrej-formie/


Spożywanie surowych potraw dynamizuje metabolizm. Trawienie surowego jedzenia zabiera trochę więcej energii, ale ze względu na korzyści warto wybrać chociaż częściowo surową dietę.

Witamina A pełni mnóstwo funkcji w organizmie, między innymi zdrowych oczu, wspieranie wzrostu komórek, a także wspomaganie układu odpornościowego. Witamina A jest nie tylko wchłaniana bezpośrednio, ale jest również produkowana przez organizm w wyniku przekształcenia beta-karotenu.

Witamina D jest jedyną witaminą, która nie jest zdobywana ze konsumowanych pokarmów. Witamina D jest uzyskiwana przez skórę eksponowaną na promienie słoneczne. Także poniektóre produkty spożywcze zawierają witaminę D. Można również witaminę D suplementować.

Mnóstwo ludzi nie stosuje wystarczająco zbilansowanej diety, ażeby zapewnić wszystkie potrzebne witaminy, co doprowadziło do rozkwitu branży specyfików wielowitaminowych. Specyfiki wielowitaminowe są dostępne w wielu rozmaitych postaciach, w tym tabletek, kapsułek żelowych, a nawet płynów. Niepodważalnie oczywistą korzyścią płynącą z przyjmowania tego typu środków jest wygoda. O wiele łatwiej jest połknąć jedną dawkę takiego preparatu, który zawiera wszystkie niezbędne witaminy, w porównaniu z połykaniem wielu różnych specyfików.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *